Нові можливості для українського бізнесу

zjizd

 

Нові можливості для українського бізнесу

Початок весни відзначився масштабною подією у вітчизняному будівельному житті – відбувся 1-й Національний з’їзд дистриб’юторів і виробників будматеріалів України, який відвідала делегація UFEMAT (Європейська Асоціація виробників і дистриб’юторів будівельних матеріалів). За словами президента UFEMAT Антоніо Балістера, це – єдина європейська організація у сфері будівництва, до якої можуть дослухатися органи ЄС. Представники цієї впливової асоціації вперше перебували у нашій країні з офіційним візитом. Захід було організовано та проведено за сприяння Асоціації виробників будматеріалів України, що є членом UFEMAT з 2014 року.

З’їзд став потужною платформою для обговорення актуальних питань галузі, оскільки зібрав разом представників найбільших виробників і трейдерів будівельного ринку.

До складу офіційної делегації входили президент Європейської асоціації виробників і дистриб’юторів будматеріалів UFEMAT, керівник асоціації дистриб’юторів будматеріалів Іспанії Антоніо Балістер; генеральний секретар UFEMAT, керівник асоціації дистриб’юторів будматеріалів Бельгії Марнікс Ван Хое; віце-президент UFEMAT, керівник Польської федерації будівництва Роман Тарновський, заступник керуючого директора «Європейські будівельні матеріали» (Люксембург) Ієсус Буено та інші.

Іноземні гості та лідери будівельної галузі України мали можливість виступити з доповідями та обмінятися думками з приводу актуальних питань партнерства. Зокрема обговорили можливості інтеграції українських компаній в європейську будівельну спільноту, проблеми, з якими стикаються наші та зарубіжні дистриб’ютори будматеріалів, необхідність приведення українських стандартів до європейських норм.

Під час роботи з’їзду були озвучені пропозиції щодо співпраці, давалися конкретні рекомендації, наводилися приклади з власного досвіду від європейський колег. Так, Марникс Ван Хое (генеральний секретар UFEMAT) зазначив: «Якщо ви хочете займатися бізнесом в Європі, для вас важливо звертати увагу на чотири основні вимоги: перша – норми по пакуванню продукції, друга – норми по енергоефективності, третя – норми по якості самої продукції, четверта – норми по завантаженню матеріалів. Коли ви поставляєте продукти на європейський ринок, на кожному з них має стояти відповідне маркування, яке підтверджує, що виріб відповідає основним вимогам директив ЄС».

Детальніше про сам захід та витупи учасників можна знайти за посиланням.

Усі учасники у своїх виступах неодноразово наголошували на користі та необхідності проведення таких заходів в Україні, про розширення формату в майбутньому з можливим залученням представників влади, щоб напрацювання та пропозиції мали практичне втілення.