Українські компанії на зовнішніх ринках будівельних послуг
Складна економічна ситуація і незначні об’єми будівництва в Україні стимулююють вітчизняні компанії активно освоювати зовнішні ринки. У цьому процесі відмічається ряд труднощів, а для розширення ринків збуту продукції та послуг українським підприємствам важливо чітко оцінювати свій експортний потенціал і визначити стратеію виходу на іноземні ринки. Для цього необхідно чітко уявляти основні складнощі, пов’язані з особливостями ведення бізнесу в різних країнах, а також мати можливість ознайомитися з успішиними прикладами роботи вітчизняних компаній, які вже пройшли цей шлях.
Саме ці питання обговорювалися в рамках «круглого столу» на тему «Експансія українських компаній на зовнішні ринки будівельних послуг», проведеного спеціалізованим В2В-виданням «Commercial Property».
Логічним продовженням заходу є проведення бізнес-форуму з такими ж назвою і тематикою, проведення якого заплановано на 23 травня 2016 року в місті Києві. Місце проведення – готель «Прем’єр Палас» (бульвар Тараса Шевченка/вул.Пушкінська, 5-7/29).
Ціль Форуму – презентація та аналіз найбільш преспективних зовнішніх ринків для експансії українських компаній сфери нерухомості та будівництва, а також механізмів виходу і ведення бізнесу в країнах Європи та Азії.
Завданнями Форуму визначено:
- визначення найбільш перспективних країн для початку діяльності на зовнішніх ринках будівельних послуг;
- інформування про можливості, ризики, а також юридичні особливості ведення бізнесу на закордонних ринках безпосередньо від представників посольств, галузевих організацій, компаній, що мають практичний досвід по виходу та діяльності на зовнішніх ринках, юридичних фірм;
- визначення і обговорення можливостей і перспектив для українських компаній сфери нерухомості та будівництва – девелоперських, будівельних, інжинірингових, виробничих та інших підприємств – на зовнішніх ринках будівельних послуг;
- обговорення процесів і проблемних питань по підготовці компаній до інтеграції в закордонні ринки, а також напрацювання найбільш дієвих механізмів і способів експорту товарів і послуг;
- створення платформи для налагодження ділових і партнерських зв’язків.
Програма Форуму включає дві сесії, кожна з яких складається з низки доповідей і дискусійної платформи. Крім того буде організовано стіл перемовин для можливості неформальних обговорень найбільш актуальних питань.
Основні питання програми Форуму:
1.Політика підтримки державою експортних відносин у будівельній галузі. Шовковий шлях.
2.Оцінка найбільш перспективних європейських і азійських ринків експорту. SWOT-аналіз (метод стратегічного планування, що базується на виявленні факторів внутрішнього та зовнішнього середовища організації, а також поділ їх на чотири категорії: Strengths – сильні сторони, Weaknesses – слабкі сторони, Opportunities – можливості, Threats – загорози).
3.Презентація представників посольств щодо можливостей ринків Польщі, Німеччини, Туреччини, Грузії, Казахстану, Індії, Китаю, Іспанії.
4.Реальні пропозиції по виходу і веденню бізнесу на зовнішніх ринках будівельних послуг від представників бізнесу.
На сьогодні вже анонсовано виступ експерта Клубу експертів України з питань торговельно-економічних відносин між Китаєм та Україною Чжан Пэй-энь, який має багаторічний досвід роботи з організації імпорто-експортних операцій, консультуванні української сторони щодо нових можливостей бізнесу з Китаєм, формуванні ділових маршрутів із урахуванням особливостей китайського ринку.
Детальніше про Форум у презентації.
Інформацію щодо участі можна знайти за посиланням.